Asiakastyytyväisyys on pysynyt edelleen korkealla tasolla

Perinteinen asiakastyytyväisyyskartoitus viime vuoden projekteista ja hankkeista on tehty. Kartoituksessa selvitimme, kuinka suoriuduimme asiakkaiden mielestä. Tämänkertainen kysely on kolmas perättäinen. Kyselyissä on ollut samat peruskysymykset ja vuosittain vaihtuvat kysymykset.

Peruskysymysten perusteella näemme, miten toimintamme on kehittynyt vuosien aikana ja tyytyväisiä ollaan tämänkin vuoden tuloksiin. Ei ihan kymppiä, mutta lähellä. Perussuorittaminen on ollut asiakkaiden näkökulmasta ammattitaitoista ja vakaata. 3P koetaan luotettava ja hyödyllisenä kumppanina alalla. Tiedetään mitä saadaan, kun tilataan.

Tällä kertaa vaihtuvat kysymykset koskivat Energiaviraston seuraavalla valvontajaksolle tekemien muutosten vaikutusta investointeihin. Saadut vastaukset heijastavat alalla ollutta keskustelua. Tänä vuonna investoinnit, joko pysyvät ennallaan tai pienevät, mutta valvontajaksolla kokonaisuudessaan investoinnit pienenevät.